Mondial Assistance zawarł umowę o współpracy ze sklepem internetowym Agito.pl. Dzięki temu od 9 czerwca 2011 r. wszyscy klienci Agito.pl mogą dodatkowo ubezpieczyć kupowane w sklepie produkty. Pakiet „Gwarant +” oferuje dwa rodzaje zabezpieczenia: przedłużenie gwarancji danego sprzętu lub ochronę od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży.
Pierwsza z możliwości w ramach „Gwaranta +” pozwala wydłużyć standardową gwarancję producenta danego urządzenia o rok, dwa lub trzy lata, maksymalnie na okres pięciu lat. W tym czasie ubezpieczenie pokrywa koszty naprawy sprzętu elektronicznego lub wymianę urządzenia na nowe za pośrednictwem Agito.pl w sytuacji, w której koszt naprawy przekracza sumę ubezpieczenia lub naprawa technicznie jest niemożliwa.
Każdy klient, który wykupi pakiet „Gwarant +” i nie będzie chciał przedłużać gwarancji, może zdecydować się na ubezpieczenie od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży, które obowiązuje równolegle do gwarancji producenckiej. Dzięki temu wariantowi pakietu „Gwarant +” sprzęt będzie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, także gdy klient sam przypadkowo go uszkodzi, gdy wystąpi przepięcie prądu, lub gdy sprzęt zostanie skradziony.
Ponadto, specjalnym ubezpieczeniem mogą zostać objęte również telefony komórkowe kupione na Agito.pl. Klienci mogą ubezpieczyć się na wypadek nieuprawnionego użycia aparatu, kradzieży i rabunku oraz przypadkowego uszkodzenia.
– Rozpoczęcie współpracy z Agito.pl to kolejny krok w rozwoju naszego biznesu. Oferowany klientom Agito.pl pakiet „Gwarant +” to elastyczne, proste i wygodne rozwiązanie i liczymy, że spotka się pozytywnym odzewem. Jesteśmy przekonani, że możliwość ubezpieczenia szczególnie kosztownego sprzętu, jak komputery czy sprzęt AGD będzie dla klientów atrakcyjnym dodatkiem w sklepowej ofercie – mówi Rafał Mrozowski, Specjalista ds. marketingu w Mondial Assistance.
Pakiet „Gwarant +” można kupić robiąc zakupy w sklepie Agito.pl, dodając go do koszyka zakupów, jak pozostałe produkty. Ceny ubezpieczenia są zależne od wartości kupowanego sprzętu, a także od rodzaju i okresu ochrony na jaką klient się zdecyduje. Dokładną cenę pakietu można znaleźć przeglądając ofertę danego sprzętu. Możliwość dokupienia pakietu „Gwarant +” dotyczy produktów o wartości co najmniej 100 zł. Ubezpieczenie „Gwarant +” obejmuje obszar Unii Europejskiej.
Każdy klient w ciągu 30 dni od zakupu pakietu może z niego zrezygnować. W takiej sytuacji następuje pełny zwrot poniesionego kosztu minus okres, w którym sprzęt był objęty ochroną.
11/10/2018
Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.
Więcej 06/12/2018
Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.
Więcej 05/11/2018
Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.
Więcej